No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Ema soovitused pojale...

by - teisipäev, mai 04, 2021




Ära looda, et su naine hakkab suhtuma sinusse, nii nagu mina. Seda ei juhtu kunagi, sest ta pole sind sünnitanud.
Mitte kunagi ära ütle oma naisele: "Aga ema tegi nii!"
Lause "aga emal oli maitsvam", unusta igaveseks.
Alati kiida toitu, mida naine valmistanud on.
Ära mulle kaeba oma naise peale. Sest ise sa ta valisid.
Ära räägi naisele oma endistest suhetest. Ütle, et oled nad kõik unustanud!

Kui ma haigeks jään, külasta mind kord nädalas. Mulle on see tähtis. Ja kui tuled palun osta mulle midagi head.
Kui ma palun sul mobiili või arvutit kontrollida- ära vihasta! Pea meeles, mina õpetasin sind potil käima.
Pea meeles- kõige tähtsam naine su elus on- SINU NAINE!
Kui naine küsib, kas kleit teeb teda paksemaks, alati vasta: "Mis sa nüüd! Mulle tundub, et hoopiski kõhnem oled!"
Kui ma midagi sinult palun, siis tee seda. Võid mitte kahelda: ma enne mõtlesin 333 korda, kas seda sinult paluda.
Kunagi ära kritiseeri oma naise vanemaid. Pea meeles, nad sünnitasid naise, kelle valisid sina.
Veeda perega midagi tehes (mitte telefonis/arvutis) aega 6 tundi, sõpradega 1 tund.
Külla tühjade kätega ära mine.
Alati too lilli naisele tähtpäevade puhul - ta näeb et hoolid.
Enne, kui toaukse avad, naerata! Pea meeles, et oma naisele ja lastele oled sa rahu ja turvalisus!


You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate