No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

9 põhjust, kuidas kasutada kookosõli vannitoas

by - laupäev, juuni 14, 2014



Kookosõli on suurepärane naha niisutaja ja sama hea juustesse jäetav mask. Me hoiame purki kookosõliga alati vannitoas! Allpool on nimekiri 9 variandist, kuidas meie pere kasutab kookosõli vannitoas.

1. Õliga suu loputamine – Oled sa suud loputanud kookosõliga? Õliga loputamine on traditsionaalne viis puhastada suud bakteritest. Alusta oma päeva suu loputamisega loksutades teelusika täit õli oma suus. Proovi loksutada suus vähemalt 10 minutit. Kui suudad, siis kuni 20 minutit.

2. Kasuta baasõlina. Kui ma olen stressis ja vajan lõõgastust, segan teelusika täie kookosõli mõne tilga oma lemmik aroomiõliga. Ma kasutan Panawayd lihasvalude puhul, Peace ja Calmingut lõõgastumiseks, sidrunit ja piparmünti energia saamiseks ja lavendlit, et aidata magama jääda.

3. Rasseeri jalgu . Just nii! Kookosõli on tüdrukute parim sõber kui rääkida rasseerimisest Kui sa tahad siidjaspehmeid jalgu, hõõru väike kogus kookosõli jalgadesse enne rasseerimist.

4. Juuste hooldus – Kookosõli aitab vähendada proteiinide kadu kui kasutad eel- või järelhooldusena. Ma kaldun järelhoolduse suunas lisades ½ teelusika täit kookosõli juuste juurtele ja hõõrudes laiali kuni otsteni .Seejärel jätan õli tunniks ajaks juustesse enne välja loputamist.

5. Naha niisutaja. Ma kasutan igapäevaselt vahustatud kookosõli kehakreemi ! Kookosõli on tuntud aitamaks vähendada arme, venitusarme ja ennetab naha kortsumist. See on looduslik ´´imekreem``. Proovi minu vahustatud kookosõli kehakreemi. Ma pole ostnud palsamit või kehakreemi üle viie aasta. Selle asemel ma kasutan kookosõli niisutajana. Kookosõli on suurepärane nahale! See aitab vähendada naha probleeme nagu enseem ja psoriaas. Ta pehmendab samuti nahka ja leevendab kuivust ja kestendamist. Pidev kasutamine aitab ennetada kortse , lodevat nahka ja vanusest tingitud pigmendilaike.

Vahustatud kookosõli töötab imeliselt niisutajana. Teda on kerge kasutada ja ei kivistu, kui on jahtunud. Sa võid lisada aroomiõlisid meeldiva lõhna tarbeks, kui tahad. Ma eelistan külmpressitud kookosõli, nii et ma ei lisa midagi sellele.

Kookosõli niisutaja ( Vahustatud kookosõli)
Töövahendid: Mikser

Tööjuhend: Pane kookosõli sobivasse kaussi ( mikseri kaussi) . Ma kasutasin ca 420 g kookosõli (2 tassitäit). Kasuta mikserit täiskiirusel ja vahusta kookosõli. Kraabi kausi serval olev õli maha, jätka vahustamist kuni kookosõli on pehme ja kohev. Kui lisad aroomiõlisid, siis tee seda kohe. Pane kookosõli niisutaja säilituspurki, karpi. Kasuta kehalosjooni ja kreemina.

6. Lööbe ja põletusvastane kreem . Kookosõli aitab leevendada lööbeid ja põletusi. Ma olen seda kogenud kui mu lastel on olnud lööve mähkmetest. Väike kogus kookosõli on alati aidanud vähendada ja isegi kaotada mähkmelööbeid.

7. Silmameigi eemaldi. Järjekorne suurepärane põhjus hoida kookosõli käepärast vannitoas on makeupi eemaldamiseks! Pese nägu ja siis kasuta kookosõli, et eemaldada ülejäänud silmameik.

8. Küünenaha hooldus.
Kookosõli teeb imesid sinu küüntega! Masseeri oma sõrmeküüsi ja varbaküüsi sellega nii tihti kui tahad, et hoida katkised küünenahad kontrolli all. Kookosõli seenevastased omadused on ka abiks , et hoida varbaid korras seenhaiguste eest.

9. Sasipeade taltsutaja. Kookosõli on mu kiire abivahend kui mul on vaja taltsutada oma tütre kauneid metsikuid juukseid. Kasutage siiski väikest kogust. Liiga palju kookosõli jätab su juuksed õlise välimusega.


Kasutatud allikat thecoconutmama.com 
Kookosoli 

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate