No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Meie käed on hinge antennid

by - reede, november 27, 2020


Mul oli mõni aeg tagasi vestlus oma vanaemaga.
- Vanaema, kuidas sa valuga toime tuled?
- Oma käte abiga, kallis. 
- Vanaema, kuidas - kätega?

 - Jah, meie käed on justkui meie hinge antennid. Kui me liigutate neid kudumise, toiduvalmistamise, värvimise, mängimise või aiatöid tehes, saadate märke oma aju sügavaimasse osasse. Ja teie hing süttib, sest te pöörate sellele tähelepanu. Siis pole valu tunnuseid enam vaja tunda. - Kas käed on tõesti nii olulised? - Jah, mu laps. Mõelge imikutele: nad hakkavad maailma tundma tänu oma väikeste kätega kõike asju puudutades. 

Kui vaatad vanade inimeste käsi, siis need räägivad tema elust rohkem kui mõni muu kehaosa. Öeldakse, et kõik, mis valmib käsitööna, tehakse südamega ♥. Sest see on tõesti nii: käed ja süda on omavahel ühendatud. Massöörid teavad seda hästi: kui nad puudutavad oma kätega teise inimese keha, loovad nad sügava ühenduse. Tervenemine tuleb just sellest seosest. Mõtle ka armastajatele: kui nende käed puudutavad teineteist, siis nad armastavad südamest, nad tahavad käia käest kinni, pidevalt üksteist puudutada, kui kaovad puudutused, kaob omavaheline side.
- Mu käed vanaema ... ma pole neist niimoodi kunagi mõelnud! - Liiguta neid, mu kallis, hakka koos nendega looma ja kõik sinu sees hakkab liikuma. Valu ei kao, aga selle asemel, saab kõige kaunimaks meistriteoseks, kõik - mida iganes sa nendega teed. Ja valu ei tee enam haiget. Sest sa oled suutnud muuta oma olemust.



You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate