No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

12. jaanuar on ülemaailmne tütarde päev

by - teisipäev, jaanuar 11, 2022


12. jaanuar on  ülemaailmne tütarde päev! See on tore põhjus seda tähistada ja oma kalli(te)le tüdrukutele rohkem tähelepanu pöörata!

Ma vajan alati oma tütart ja vahet pole, kui vana ma olen!


♥ - Mu tütar paneb mind naeratama

♥ - ta paneb mind ka nutma

♥ - ta teeb mind uhkeks

♥ - ta annab mu elule mõtte

♥ - ta teeb mind mind tugevaks

♥ - ta kallistab mind kõvasti

♥ - samas ta ajab mind hulluks,

♥ - ta on mind näinud kokkukukkumas

♥ - ja paneb mind jälle püsti tõusmas

♥ - ta annab mu elule mõtte,

♥ - ta paneb mind iga päev Loojat tänama.

♥ - Minu tütreke on minu elu ja päike!

♥ - Mu tütar, see on sõber kogu eluks!

Ta on imeline inimene, keda ma armastan kogu südamest, nii kaua kuni ma elan.




You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate