No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Täiskuu maagia ja meditatsioon.

by - laupäev, august 09, 2014


Täiskuu aeg on aeg, mil kuu mõjujõud meile on kõige suurem. Kuu on oma loomult kapriisne, ta võib mõjuda meile inspireerivalt ja tasakaalustavalt või siis hoopis intrigeerivalt, põhjustades asjaolude väljumist kontrolli alt.
Täiskuu toob pinnale alateadvuses peituvad tunded, emotsioonid ja instinktid. Mitte kõik ei tule alateadvuse pinnale kerkimisega kergesti toime. Inimesed on sel ajal tundlikumad ja käituvad „imelikumalt”. Täiskuu ajal tõusevad näiteks kuritegude arv ja kõnekeskuste kummaliste kõnede hulk. Suurel osal naistest on täiskuu eredama valguse mõjul meie ajule „päevad” ja ka lapsi sünnib rohkem.

Täiskuu on parim aeg mediteerimiseks ja alateadvuse puhastamiseks.Selleks sobivad paljud meditatsioonid, aga proovida võib näiteks Siri Gaitri mantrat Snatam Kauri esituses, lauldes kaasa:
Mantra sõnad: RA MA DA SA SA SE SO HANG
http://youtu.be/kYivP3gedCo

Ra Ma Da Sa mantra suurendab meie võimeid teisi tervendada ning läbi teiste tervendamise terveneme ka ise. See üks võimsamaid tervendavate omadustega mantraid meie planeedil. Mediteerimiseks istu rätsepistes või toolil, peod põlvedel, käed lõdvestunult ja selg täiesti sirge. Samuti püüa hoida sirgena kaela, tõmmates lõua kurgule natuke lähemale, samal ajal kallutamata pead ette. Silmad on suletud ja silmade fookus on keskendunud kulmudevahelisse punkti ehk kolmandasse silma.

Mantra tähendus on küll ka oluline, kuid peamine tähtsus on on gurmuki keele harmoonilisel helivibratsioonil, mis mõjub nii kuulates kui eriti kaasa lauldes harmoniseerivalt ja tervendavalt. Mantra tähendus:

Ra — Päike
Ma — Kuu
Da — Maa
Sa — lõpmatus
Se - lõpmatuse täielikkus
So hang — mina olen siin

Lisaks meditatsioonile on täiskuu aeg eriti võimas aeg nn. valge maagia praktiseerimiseks. See on aeg, mis on kõikidest hetkedest võimsaim. Soodne aeg nii armastuse heaks, julguse suurendamiseks, Emakese Maa tervendamiseks,kodu või kontori sisse õnnistamiseks, raskusete ületamiseks, enese tervendamisega tegelemiseks.

Külluse suurendamiseks on kasulik katta laud hõbeda- ja kullakarva söögitarvikutega, põletada kollaseid küünlaid ning ka ise riietuda kollasesse.
Toitudest sobivad heledad kreemjad toidud, rohelised salatid ja valge vein.
Sobilik on lausuda järgnevat, kontsentreerudes täiskuule: " Täiskuu, saada mulle kogu oma väega küllust kõigeks, mida ma vajan. Saatku su külluslik sära minu mõtteid ja minu tegusid. Ma tänan sind külluse eest, mida jagad. Nii olgu ja nii on!"

Kindlasti tasub sel päeval olla enesekindel, sest nii kasvatame endast just seda omadust. Mis ei tähenda muidugi põikpäisust. Igasugune positiivse mõttega tegevus on sel päeval kasulik, sest positiivne mõju mitmekordistatakse. Sama juhtub paraku ka negatiivse energiaga. Seega - mida külvad, saad kuhjaga tagasi.

Külluse rituaal

Kõige parem on seda teha täiskuu ajal ning keskööl.

Pane kauss vett täis ja lase kukkuda sinna hõbemündil.
Aseta anum endast vasakule, et kuusära paistaks vette.
Seejärel puuduta käeseljaga kausis olevat vett ning nii, et su kätele paistaks selle sama kuusära. Sümboolselt tähendab see antud  rituaalis, et sa võtad vastu kuu hõbeda.

Kätt liigutades lausu: "Hea kuu, palun too mulle enda rikkus. Täida mu käed hõbeda ja kullaga. Kõik, mida sa annad, mu rahakott jõuab kanda."

Korda seda 3x.
Kui oled lõpetanud, siis kalla vesi maapinnale.


Rahulikku ja maagilist täiskuu aega!

Kasutatud erinevaid allikaid Allikas ja  allikas

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate