No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Sularaha rituaal - üheksa sõlme

by - laupäev, november 23, 2019




Sularaha rituaal 9 sõlme

See rituaal tehakse kasvava või täiskuu ajal.

Võta roheline siidis pael, nii umbes 30 cm pikkune.

Seo sellele paelale 9 sõlme, järjekindlalt igale sõlme, mõeldes/öeldes iga sõlme juures:


Esimene sõlm- nõiduse alustamine

Teise sõlmega - rituaali tegemine

Kolmas sõlm- raha hakkab minu poole liikuma

Neljas sõlm - mu uksele koputavad uued võimalused

Viienda sõlmega - õitseb minu äri/ ettevõtmine. (Võite midagi ise teha)

Kuues sõlm - kinnitab tugevamalt nõiduse.

Seitsmes sõlm - annab mulle edu

Kaheksanda sõlmega - mitmekordistatakse tulud

Üheksanda sõlmega - see kõik on nüüd minu oma



You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate