No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Sõrmuste maagia: Loitsud

by - laupäev, juuni 17, 2023




Sõrmus ei ole ainult staatus, mood ja ilu, see on ka võlu. Isegi kui see on kõige lihtsam sõrmus, võib see teid elus aidata. Seda, et sõrmused ja käevõrud aitavad kaitsta inimest võõrmõjude eest, teati juba antiikajal.
Kogu meie keha on meridiaanidest läbi imbunud ja neis ringlev energia jõuab meieni peamiselt jäsemete kaudu. Eelkõige käte kaudu. Sõrmused kätel täidavad ennekõike kaitsefunktsiooni võõra, kutsumata energia eest. Ning juba sellega aitavad sõrmused teil säilitada tervist.

Kuidas sõrmust hästi kasutada:



Loits "Teeme rikkuse sõrmuse"

Võtke ükskõik milline sõrmus, kuid kõige parem, kui see on teie oma.
Süütage (peenem) küünal ja laske sõrmust üheksa korda läbi, nii et leek läbiks rõnga.
„Nädalast saab kuu, kuust saab aasta, ma olen Jumala sulane (nimi).
Sõrmusel pole lõppu, nii pole tulemas minu rikkusel lõppu.
Aamen."

Loits sõrmus soovide täitmiseks

Võtke sõrmus mis tahes metallist, parem on, kui sõrmus on annetatud või sugulastelt saadud.
Pole vahet, kas kiviga või ilma.
Peida sõrmus lõnga kerra/tokki ja loe loits.

"Linnuke elas mere taga, 
linnuke - punus uue pesa,
linnuke leidis pesast rõnga,
 tõi selle mulle, (nimi).
kõik uksed avanevad mulle, 
saladused avalikustatakse mulle, 
kõik toimub vastavalt minu soovile.

Pärast seda tuleb sõrmus sõrme panna ja sellega terve öö magada.
Pärast seda, saab sõrmuset talisman, kaitseb sind ja toob õnne ja õitsengut.




You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate