No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Vihmaloitsud

by - esmaspäev, juuni 19, 2023

 



Esimene loits, mis kutsub välja vihma



Võtame kaks pulka ja läheme õue.

Esimese pulga kaevame veidi maasse, et see ei kukuks maha. Võtame teise pulga kätte, tõstame käe üles. Vaatame ülestõstetud pulka ja ütleme loitsu:

AJA AJA SARAH

RAHU RAHU MI JAH

TARIJA TARIJA TARIJA TA

MAAAA SA

MAAAA SA

ARTUM

JAHO

RA!


Nüüd tuleb käes oleva pulgaga maas olev pulk maa sisse koputada. Pärast visake käes olev kepp endast võimalikult kaugele.

Ongi kõik valmis.


Teine loits


Selle loitsu jaoks sobib iga koht, kui vaatate taevasse ja lausume:

Rikkalik vihm lase sadada

ja tooge rikkust!

Küllasta meid veega oma taevast, oh Jumal!

Vihma kalla, nagu kannust, kalla!

Andke meile viieks päevaks paduvihma!

Andke meile öösel paduvihma!

Kingi vihma helgel päeval!


Kolmas loits vihmaks kutsumiseks

Seda loitsu tuleb teha kolm korda väljas olles ja ringis kõndides (päripäeva).

"MA MA MA RA
MA MA MA RO
MA MA MA SA
MA MA MA LO
MA MA MA I
MA MA MA LA
MAJA MAJA DARIDA»

Valige mõni neist loitsudest. Täpse efekti saavutamiseks võite kasutada kõike korraga.

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate