No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Laps, ma kingin Sulle ingli...

by - neljapäev, juuni 25, 2015


Päev enne sündi küsis laps Jumalalt:" Miks ma lähen sellesse maailma? Mida ma pean seal tegema?"Jumal vastas:"Laps, ma kingin Sulle ingli, kes on alati su kõrval.Tema seletab sulle kõik." - "Aga kuidas ma temast aru saan, ma ei oska ju tema keelt!" - "Ingel õpetab sulle oma keelt. Ta hoiab ja kaitseb Sind kõikide hädade eest," vastas Jumal. "Aga millal ma Sinu juurde tagasi pean tulema?" usutas laps edasi. "Ära muretse, sinu ingel räägib sulle kõik," vastas Jumal. "Mis minu ingli nimi on?" tahtis laps teada. Jumal vastas :"Pole tähtis! Tal on palju nimesid. Aga sina kutsu teda EMAKS."

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate