No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Mis on solvang?

by - esmaspäev, märts 02, 2020



Targalt mehelt küsiti kord:
- Räägitakse, et te teadte kõike, ütelge siis meile, mis on solvang?
Tark mees tõstis portselanist tassi huultele, ega kiirustanud seal sees olevat jooki lõpetama ja ütles:

- Siin tassi põhjas on veel mõned tilgad jooki.

Kas ma olen selle pärast solvunudmul on sellest solvumisest?

Kui ma ei taha enam, siis mul on sellest ükskõik -ma ei hooli sellest.

Ja kui mulle jäi väheseks, siis ma leian jooki juurde ja valan selle samasse topsi ning ülejäänud tilgad lahustuvad selles. Ja siis ma joon needki tilgad ära.

Nii ongi solvanguga, inimene ise otsustab, kas kannatada ja piinata ennast oma solvumisega või lasta sellel korralikult ära lahtuda....

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate