No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Ema lapsega kodus - polegi "õige töö" ?

by - teisipäev, november 05, 2013






Mees tuleb õhtul koju ja küsib ehmunult: " Mis juhtus? "
Naine vastab: " No sa alati tuled koju ja küsid mul "Mida sina siis päev otsa tegid?" No täna jätsin ma selle, mida tavapäraselt teen tegemata."

Vähe sellest et paljud abikaasad ei mõista, mida naine teeb terve päeva lastega kodus, leidub imestajaid teisigi...

Uskumatu.. kui palju on inimesi, kes väidavad, et kodus laste eest hoolitsemine polevatki see " õige töö "!
Ma olen piisavalt näinud neid viltuseid nägusid, kui küsimusele: " Kas te käite ka tööl ?"
vastab ema alandlikult: " Ei, ma olen lihtsalt ema - lapsega kodus . "

Siin väike retsept kõikidele kolleegidele -EMADELE .
Igakord kui minult küsitakse see tobe küsimus "Kas ma käin ka kuskil tööl ?"
Vastan naeratades: " Jah loomulikult. Ma osalen sotsiaalse arengu programmis.
Hetkel töötan kolme vanuserühmaga.
Esiteks väikelastega. - Siin on vaja põhiteadmisi meditsiinist ja lapsepsühholoogiast.
Teine rühm on teismelised. - Tunnistan, et selles valdkonnas on pisut rohkem raskusi, niiet pean ennast veel täiendama
Lõpuks, õhtuti ja nädalalõppudel töötan ma keskealise mehega, kes ilmutab kõiki klassikalise keskeakriisi tundemärke.- See on peamiselt psühhiaatri töö. Kogu töö sisaldab kavandamist, katse ja eksituse meetodit ning oskust kriisidega toime tulla.

Igatahes- see vastus teeb seltskonnas imesid ja annab mõista, et tegelikult on just emadel maailma raskeim töö.
Jõudu ja jaksu emmedele!




Tsitaat" 60 minutit ema"( mõningate mugandustega)

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate