No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Muistsesete Tiibetlaste tehnika - „KLAAS VETT“ soovi täitumiseks.

by - pühapäev, juuli 26, 2015


Muistsest Tiibetist pärit tehnika „KLAAS VETT“, mis täidab sinu soovid.
ehk midagi neile, kellel hetkel on vaja mingit lahendust.
Ja vaja on klaas vett. Kõige parem on, kui on lumesulamisvesi või allikavesi.

Kirjutage paberilehekesele mõttevorm/mõttekujund soovitust või millist lahendust mingile asjale soovite. Või mõtelge see mõttes valmis. Näiteks:

„Mul on hea tervis ja ma muutun iga päevaga üha tervemaks“.
„Ma olen õnnelik inimene ja tõmban edu, tervist ning positiivset energiat enda poole. Iga päevaga muutun üha ilusamaks ja nooremaks.“
„Ma olen meeldiva välimusega ja kütkestav ning muutun iga päevaga üha kütkestavamaks“.
„Ma olen väga kütkestav isiksus. Minust kiirgab sarmi, armastust ja seksi. Ma olen valgust kiirgav olend. Ma tõmban mehi enda poole. Minu mees leiab mind.“

NB! Mõttekujundis ei tohi kasutada negatiivset vormi ega „ei“ sõna. Soov peaks olema konkreetne ja loogiline.

Paberileht pange veeklaasi alla.
Võib ka soovi mõttes mõelda, aga paberile kirjutatuna saab see soov suurema jõu ehk energia.

Hõõruge nüüd peopesasid omavahel. Kuni tunnete pihkude vahel sooja. Liigutage peod natuke teineteisest eemale ja kujutlege pihkude vahel tihedat õhupallikujulist (energia)palli. Pange peod ümber klaasi seda mitte puutudes. Loo endale soovi olek/tunne/seisund. Nüüd öelge kuuldava ja veendunud häälega oma enne kirja pandud mõte-soov välja, kujutledes mõtet-soovi võimalikult täpselt juba täitunud olevana. Näiteks kui sa tahad, et sul oleks hea tervis, siis see tähendab, et näe ja tunne end hea tervise juures just nii nagu sa tahad. Siis jooge klaas tühjaks. Seda kõike teha õhtul enne magamaminekut. Sama korrake hommikul. Võib ka nii, et korraga juua nii õhtul kui hommikul pool klaasi.

Mõnel on muutuste algus vaevu märgatav, kuid see kindlasti toimub, sest see tehnika töötab väga hästi. Tänu sellele metoodikale võib saavutada soovitut, vabaneda soovimatust, ka halbadest harjumustest, tuua oma ellu au, edu, partnerit, tervist jne.

On olemas kahte sorti vett:
1. See, mis on meie sees.
2. Ja teine on see, mis on väljapool meid...
Selleks, et ühendada kahte maailma, oleks vaja seda eelpool kirjeldatud rituaali teha 21 päeva (või kauem).

Selles rituaalis on sügav mõte, kuna vesi kui antenn (ning mälu) saab salvestada ja säilitada informatsiooni ning muuta keha võnkesagedust. Eriti, kui see mõte on ka paberile kirja pandud. Käte vahel hoidmine annab energiat veelgi.
Meie aju öösel töötab 30x aktiivsemalt kui päeval ja 20 päeva jooksul toimib täielik vee vahetus organismis. Selles peitubki kogu saladuse võti.


tõlkinud Ingrid Prass

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate