No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Imeline CelluCup

by - teisipäev, mai 03, 2022



Hei, hei armsad blogi lugejad!


Ma pole siin palju just endast kirjutanud, aga kohe hakkan seda viga parandama :) tahtsin tulla siia pikemalt kirjutama, millega ma hakkan oma kevadet sisustama viimasel ajal tegelema olen hakanud.
Kehastuudio saatis mulle testimiseks Zlimline CelluCup.
Sain kupumasina kätte ja olin väga elevil ja juba rõõmustasin, et nüüd hakkan usinalt kasutama aga reaalsus oli see, et elu tegi oma korrektiivid. Sellest mis maailmas üle kuu on juba kestnud, viis mu mõtted sõjateemadele ja üldsegi polenud sellist tunnetust enda nn ilusaks tuunimiseks. Inimestel seal - neil pole süüa, ega isegi elamist, rahust rääkimata aga mina siin tuunin oma nuumatud kere aparaadiga peenemaks...Hing ja süda valutas inimeste pärast, kes põgenevad ummisjalu elu eest...

Nüüd on asjad veidi stabiliseerunud ja kuidagi suudan jälle "normaalse" elu juurde tagasi naasta ja ka kevad pressib ennast uksest ja aknast sisse :)
Tahaks ennast sünnipäevaks (mai lõpu poole) paremasse konditsiooni saada :D
Tuleb ennast rohkem kätte võtma hakata ja kindlasti on selleks abimeheks ka see kupumasin.

Kuna tegu suht uudistootega, siis ega polnud ka infot, kuidas meie oma inimestele see toode meeldib.

Tahaks omal nahal tunda, mida üldse see masin minu kehaga teeb.
Kindlasti panen siia ka enda keha näidud, siis hea hiljem võrrelda.

Alguses võtsin netiavarustest välja tema kohta käiva info.

Zlimline CelluCup pakub kõikidele naistele maailmas seda, millest nad on unistanud – sile ja trimmis keha kodust lahkumata! See üliefektiivne, kuid kergesti läbi viidav kodune iluhooldus on mõeldud neile, kes soovivad vabaneda tülikast tselluliidist, krobelisest või lõtvunud nahast. CelluCup on tõhus tänu oma vaakum-rullikute ja infrapunakiirgusele, mis stimuleerib ja aktiveerib naha loomulikku uuenemisprotsessi.

Mida Teeb CelluCup?


Sama tööpõhimõte nagu LPG vaakummassaažil
Trimmib nahka
Vähendab tselluliiti
Kontuurib kehakumerusi
Annab nahale särava ja ühtlase jume
Aitab taastada ja pinguldada lõtvunud nahka
Vähendab ümbermõõte ja kehakaalu
Vähendab turseid
Parandab armide olekut (rasedus, põletus, lõiked)


NB! Enne kupumasina kasutamist tuleb nahale kanda looduslikku ja naturaalset salendavat kehaõli. Sest, kui nahale õli mitte kanda siis võib CelluCupiga hooldus olla ebamugav ja võib haiget teha. 

Selle õli saad saad osta siit

Minu esialgne lubadus (endale) - 
Ma teen läbi 7 päevast kuuri.  

Minu tagasiside ehk kuidas rahule jäin -
Annan siis teada, et olen nädalake selle masinaga pusinud. Alguses võtsin suurelt ette, ja panin suurema kupu, et hakkan siis suuremaid pindu korrigeerima- saaks korraga rohkem. Tegelikkus on see, et sain sõbraks väiksema kupuotsikuga, sest see kuidagi haakus minu nahaga paremini, tõmbas korralikult vaakumisse ja sain masina ja nahaga korraliku kontakti, suuremasse kuppu jäi palju vaba ruumi ja kraapisin tühja kopsikut.
Tulemus.
Kaal ei langenud- ju liiga väike aeg tulemusi oodata.
Selle eest aga sain siidisema kere- sealt mida olin siis õli ja rullikuga masseerinud.

Kuidas edasi -
Jätkan kindlasti edasi masinaga töötamist. Esialgu nädala kaupa. 
Siis teen ka vahekokkuvõtte.

Hea teada
* et CelluCup kodusele LPG aparaadile on garantii 2 aastat!
* Kui kasutad SEDA koodi, siis saad - 25 € soodustust!

Alusta ka ka sina enda vormimist!


You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate