No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Enne kui lööd last...

by - reede, mai 17, 2013



Mõtlema panev lugu kehalisest karistamisest Astrid Lindgreni 1978. a. tänukõnest:

Pärast suurt pahandust ütles ema oma lapsele, et mingu nüüd ja otsigu endale ise vits. Laps oli kaua ära ning kui tagasi jõudis oli ta pisaraist märg. Ta ütles: "Ema, ma ei leidnud vitsa, aga ma leidsin kivi, millega võid minu pihta visata."

Siis ema mõistis, millisena oli olukord tundunud lapse vaatenurgast: kui mu ema tahab mulle haiget teha, siis ei ole mingit vahet, kuidas ta seda teeb, ta võis seda sama hästi kiviga teha.

Ema võttis poja sülle ja nad mõlemad nutsid. Ema pani selle kivi kööki riiulile, meenutamaks talle, et vägivald saab alguse lastetoast ning kui me ei suuda näha olukordi lapse vaaterurgast, võime me neile õpetada hoopis midagi muud, kui ise arvame õpetavat.
Lugu leitud - https://www.facebook.com/LawConsult.ee

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate