No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Kõik mida teed, tuleb sulle ringiga tagasi.

by - laupäev, mai 04, 2013


 Ühel päeval nägi üks mees teepervel naisterahvast, kellel oli autorehv katki läinud. Mees otsustas appi minna. Naine ehmus esiti, kuna oli juba hilisem aeg ja tee oli veidi kõrvalises paigas. Mees ütles, et pole tarvis karta. Ta aitab rehvi ära vahetada ja siis saab naine edasi minna, kuhu iganes ta teel ka oli. Naine leebus mehe lahke oleku peale. Mees võttis pintsaku seljast, viskas kile maha ja hakkas rehvi vahetama. Kui töö tehtud, küsis naine, palju see maksma läheb. Töö oli tehtud ja naine ei tahtnud võlgu jääda. Mees raputas pead ja ütles: "Ärge raha pärast muretsege. Ma ei teinud seda raha pärast. Kui te näete, et keegi kunagi abi vajab, siis minge talle appi. See on teie tasu mulle. Ja kui te seda teete, siis tuletage ka mind meelde. Minu nimi on Bryan Anderson.”
Naine tänas ja mõlemad läksid oma teed.  
Naine otsustas enne koju jõudmist tee ääres ühe kohvi juua. Oli juba pea südaöö, kui ta teeäärsesse söögikohta sisse astus. See paik oli räsitud välimusega. Juba ammu ei olnud selles paigas remonti tehtud. Naine istus laua taha ja tema juurde tuli ettekandja. Teda vaadates oli selge, et ta on 8-9 kuud rase. Oli näha, et naisel on raske seda tööd teha, kuid sellest hoolimata oli ta heasüdamlik ja naeratav ning lahke. Tema käitumine ei olnud üldse sedamoodi, et ta ei taha oma tööd teha. Naine jälgis kohvi juues seda rasedat ettekandjat ja ta teadis, et ta tahab teda aidata. Ta küsis arve ning maksis 100 dollariga kohvi eest. Ettekandja läks raha lahti vahetama ning tagasi tulles märkas ta, et naine oli ära läinud. Lauda koristades leidis ta salvrätiku vahelt veel 100 dollarit ning kirja: "Ma tean, kui raske teil praegu on. Ega te muidu siin ei töötaks oma raseduse lõpus. Palun minge koju ja võtke endale veidi vaba aega, et puhata. Ma ei taha, et te ennast tänuvõlglasena tunnete. Ka mulle osutati täna abi ilma, et oleks vastutasu soovitud. Parimatega."
Ettekandja läks koju. Ta oli surmväsinud ja tänulik, et maailmas on häid inimesi. Ta läks voodisse ning kallistas ja suudeles oma magavat meest. "Me saame hakkama. Ma tean, et sul ei ole kallis tööd ja mina töötan seni, kuni ma veel jõuan. Aga ma kohtasin täna imelist naist, kes jättis mulle jootraha. Hea, et maailmas on veel selliseid inimesi, kes aitavad ilma, et ootaks vastutasu. Ma armastan Sind, Bryan Anderson.”

Seega, kõik siin ilmas käib ringiratast. Teed head, jõuab see hea ka sinuni. Teed halba, tuleb ka see sinuni tagasi. Ja siis ära nuta, et miks sinuga nii läks. Äkki tegid sina selle esimese sammu?

 
 
 

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate