No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Valge šokolaadi kook

by - teisipäev, august 27, 2013



Olen seda kooki mitmeid kordi teinud ja tõeliselt maitsev ja suus sulav kook. Kuna see on üks minu lemmikutest, siis talletasin selle ka siia.
Tegu on on mõnusalt kreemja täidise ja tõeliselt suus-sulava šokolaadikooga. Kook peab küll enne sööma asumist üleöö jahedas tahenema, kuid see-eest on selle maitsva hõrgutise valmistamise protsess ülikiire. Eks ma muidugi olen selle koogi ka ükskord ammu untsu keeranud, kui mul kogemata läks paar tilka vett veevannil sulava šokolaadi sisse. Ja oh seda õnnetust, hetkega oli šokolaad tükkis ja sellega ka kogu valge šokolaad koogi jaoks kasutu. Teistel kordadel on aga kook õnnestunud 100%-selt. Nii et kõik valge šokolaadikooki tegema!



Põhi:
250 g kakaoküpsiseid (kasutasin Selga omi)
75 g sulatatud võid

Kate:
400 g kohupiimapastat
300 g valget šokolaadi
200 ml vahukoort
külmutatud maasikaid

Sega purustatud küpsised ja sulatatud või ning suru segu lahtikäiva koogivormi põhja (kasutasin 22cm läbimõõduga koogivormi). Sulata valge šokolaad vesivannil. Vahusta vahukoor, sega juurde kohupiim ja vesivannil sulatatud šokolaad.

Pane külmutatud maasikad küpsisepõhjale. Sellee peale vala šokolaadi-kohupiimasegu. Pane külmkappi tahenema soovitavalt ööpäevaks.




Allikas

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate