No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Maagiline riis.

by - teisipäev, september 09, 2014


Selle rituaali läbiviimiseks sa vajad pisemat purki 100-250 gr.
Võtta purk, keera see purk mõnda tumedama riidetüki sisse ja hoida seda purki seal, kus seda keegi teine ei näe. 
Iga päev, siis keegi sinu kodustest sellest ei näe, võtad kaanega purgi, sinna sa hakkad panema iga hommik riisiterakesi. See rituaal vajab distsipliini ja tähelepanu sinu poolt. Parem kui sa teed seda hommikul, võib ka päeval või õhtul, aga et keegi ei näe mida sa teed, võtad peidupaigast purgi, avad kaane ja paned sinna 7 riisi terakest, kuid pane üks haaval, kui hakkad panema siis ütle need sõnad:

-Esimene terake, et ma oleksin tugev kui mänd. (Seejärel viska purki üks riisi terake).

-Teine terake, minu hingele, kasvab minu hinge jõud, õpin armastama ja olen armastatud. (Siis viska purki teine riisi terake )jne.

-Kolmas terake, oma meelele, ma olen heatahtlik, paindlik ja kannatlik, nagu pilliroog.

-Neljas terake, takistuse ületamiseks, keegi ei saaks mind mõjutada ja mulle halba teha, olen kaitstud.

-Viies terake, oma tervisele, olgu hea ja tugev.

-Kuues terake, oma hirmudele, lasku mind lahti hirmud, kahtlused ja ebaõnn.

-Seitsmes terake oma heaolule, on küllust, raha, edu, soovide täitmist ja õnne.

Mida rohkem on purgis riisi terakesi, seda rohkem näed sa muudatusi enda elus ja sa tunned rohkem jõudu. Kui purk on täis, siis keeda see riis vees, soolata ja ära lisa muud maitseained, söö ainult seda riisi ja joo vett terve päeva jooksul, rohkem sellel päeval sa midagi muud süüa ei tohi. Kui sa oled selle riisi ära söönud mõtle, mis sinu elus on muutunud. Seda rituaali võid korrata. Kui sa soovid veel midagi enda ellu, siis lisa sõnadele oma soovid, tähtis on, et sa kordad need sõnad iga päev ja ime kindlasti juhtub sinu elus!

Allikas

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate