No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

KAS TEADSID SEDA? “Meie sõrmed võivad meie keha ravida"

by - Teisipäev, november 08, 2022




Sinu sõrmede painduvus ja liikuvus näitavad siseorganite seisundit. Iga sõrm vastutab teatud organi eest. Elastsed ja tugevad sõrmed avaldavad kasulikku mõju kogu kehale.

Lääne meditsiin on tunnustanud ka energiakanalite ja meridiaanide olemasolu inimkehas, mis ühendavad erinevaid organeid ja moodustavad meie keha energiainforaamistiku. Kõigil siseorganitel on välised projektsioonienergia väljalaskeavad. Nii me suhtleme väliskeskkonnaga, sealhulgas kosmosega.

Esimene sõrm - parandab ajutegevust
Teine sõrm - kõht
Kolmas sõrm - soolestik
Neljas sõrm - maks
Viies sõrm - süda

Südamehaigetele on kasulik masseerida väikest sõrme.

Teine kardiotreening on mõlema käe väikeste sõrmede ristamine ja nende painutamine (Ristake väikesed sõrmed, suruge rusikad kokku, suunaga allapoole, küünarnukid tõstetakse õlgade kõrgusele ja keerake väikesed sõrmed üksteise ümber nii, nagu saate, seejärel vabastage ja uuesti pinguta jne... korda harjutust mitu korda päevas)Südame-veresoonkonna haiguste ennetamiseks ja stressi leevendamiseks viime peopesad vastamisi, väikese vahemaa tagant ja ringjate liigutustega keerame paaris olevaid sõrmi, korrates protseduuri iga sõrmega eraldi.

Peavalu, raskustunne peas ja kõrge vererõhu korral on näppude harjutus, mis aitab:
Liiguta (risti üle) sõrmusesõrm üle väikese sõrme, keskmine sõrm sõrmusesõrme, nimetissõrm üle keskmise, pöial üle nimetissõrme. Tehke seda harjutust mõlema käega korraga. Seejärel korrake protseduuri, pöörates sõrmede asukohti väike sõrm üle sõrmusesõrme, sõrmusesõrm üle keskmise sõrme, keskmine sõrm üle nimetissõrme, nimetissõrm üle pöidla.


Kõrvahaiguste ja kuulmisprobleemide puhul painutage keskmist sõrme nii, et sõrmeots puudutab pöidla alust ja vajutage sellele punktile. Ülejäänud sõrmed tuleks võimalikult sirgu ajada, kuid mitte pingesse. Hoidke seda käe asendit 2 minutit ja korrake seda harjutust mitu korda päevas.


Ishiase, reuma, lülisamba ja liigesevalu korral painutage nimetissõrme nii, et sõrmeots puudutaks pöidla algust ja vajutage seda punkti. Tehke seda protseduuri iga päev 10-15 minutit.


Nohu, köha, tonsilliidi, kopsupõletiku puhul
on hea teha immuunsüsteemi aktiveerivat harjutust, siit see tuleb:Tooge oma peopesad rinnale, üks suunaga alla ja teine ​​ülespoole. Küünarnukid tõusevad õlgade kõrgusele üles tõstetud. Suru rusikad kokku ja pöidlad risti. Suruge pöidlad üksteise ümber nii palju kui võimalik ja hoidke, seejärel vabastage peopesad ja ajage kõik sõrmed laiali. Suruge oma rusikad kokku ja suunates oma tähelepanu ja jõud pöialdele, hoidke ja vabastage. Korda harjutust mitu korda päevas.

Kroonilise väsimuse, ärrituvuse, nägemishäirete korral 
ühenda väikese, sõrmusesõrme ja pöidla ots ning nimetis- ja keskmine sõrm kokku ning suuna need ülespoole. Vajutage pöidlaga sõrmusesõrme otsa ja väikese näpu otsa ja hoia asendit. Vabastage ja korrake protseduuri mitu korda.
See aitab ja parandab sinu üldist seisundit. Korda protseduuri mitu korda.

Mao-, sooltepõletiku, maksahaiguste, puhituse ja koolikute puhul
 
painutage parema käe väikest sõrme nii, et see puudutaks pöidla alust ja vajutage seda punkti. Vasaku käega võta kinni parema käe randmest, nii et vasaku käe pöial oleks üle parema käe pöidla ja surub näpuotsaga küünele. Hoidke seda asendit, vabastage ja korrake protseduuri mitu korda päevas.

Aita kaasa ja paranda oma üldist seisundit.

Kui teil on vaja pärast tugevat emotsiooni kiiresti maha rahuneda, ühendage pöial nimetissõrmega, puudutades sõrme otsi, teised sõrmed on sirged ja hoidke selles asendis peopesad ülespoole. Selline peopesade ja sõrmede asend toob sisemise rahu ja suurendab keskendumisvõimet.




You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate