No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

"Sweet home" kingitus!

by - reede, mai 12, 2017



Hei kõik, kes te olete mu lehte juba leidnud, ning ka teid, kes alles esmakordselt siin olete.
Ma siiralt tänan kõiki enda poolt, kes on hea sõnaga olnud toeks ning inimesi, kes küsimata mingit vastuteenet, mulle abiks on olnud. Samuti tänan häid inimesi, kes iga päev toredate kommentaaridega naeratuse näole toovad. Aitäh teile veelkord, et te olemas olete!

Mul on siiras au ja rõõm teile samaga vastata ja teha väike kingitus ühele Sweet home fännile üks tore komplekt  "Sweet Home" kirjaga soola-, pipra- ja suhkrutoos. Et sinu elus oleksid kõike parasjagu. Sest nii nagu päris elus leidub rõõmu ja rahulolu -SUHKUR,  kurbust, õnnetusi, haigusi, muret - SOOL ja veidike vürtsi, ja kõike mis annab elule maitset ja värvi - naer ja lust, erinevad puhkused ja reisid - PIPAR

Selle võitmiseks pole vaja muud kui olla Sweet home FB fänn ja jagada seda postitust ja hääletada!

Võitja selgub juba 1. juunil

Osalen sellel aasta esmakordselt Eesti Blogiauhindade jagamisel.
Kui sulle meeldib minu blogi ja tunned, et soovid mulle toetust jagada, siis pane blogi juurde "linnuke" ja hääleta http://eba.marimell.eu/lehel. Minu blogi http://koduhaldjas.blogspot.com.ee/ leiad ELULISED BLOGID kategooria alt
Tänud ette kõikidele minu poolt hääletajatele!

Soovin teile palju soojust ja siirust hinge.
Olge ka edaspidi üksteise vastu tähelepanelikud ja heasoovlikud!
Palju päikest ja armastust teie kodudesse ning hoidkem üksteist!


Armastusega Teie Koduhaldjas Merje


You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate