No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Põhjus ja tagajärg ehk emaarmastus annab tiivad

by - laupäev, mai 09, 2020


Suri mees ja sattus taevasse. Ingel lendab tema juurde ja hakkas rääkima:

- Tuleta meelde kõike head, mida te Maa peal tegite, siis kasvavad sulle tiivad ja sa lendad koos minuga paradiisi.

“Ma unistasin maja valmis ehitamisest ja aia istutamisest selle ümber,” meenutas mees. Tema seljale ilmusid väikesed tiivad.

"Kuid ma ei jõudnud oma unistust täide viia," lisas mees ohkega. ...ja tiivad kadusid ära.

"Ma armastasin ühte tüdrukut," ütles mees ja tiivad ilmusid uuesti.

"Mul on hea meel, et keegi ei saanud minu kõrvalhüpetest teada," meenutas mees ja ta tiivad kadusid.

Nii mäletas mees nii häid kui ka halbu asju ning ta tiivad kas ilmusid või jälle kadusid.

Lõpuks tuli tal meelde ja rääkis kõigest, kuid ta tiivad ei kasvanudki enam.

Ingel tahtis juba minema lennata, kuid järsku mees sosistas:

"Veel mäletan ma, kuidas mu ema mind armastas, mind hoidis ja mu eest palvetas."

Samal silmapilgul kasvasid mehe seljale suured tiivad.

-" Kas tõesti saan ma nüüd lennata? "oli inimene üllatunud.

"Emaarmastus teeb inimese südame puhtaks ja lähendab seda inglitele," vastas ingel naeratusega.


You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate