No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Nonii, nonii, noniii. Nii valmiski käsitsi kaltsuvaip.

by - reede, aprill 12, 2013


...Kui siin enne sai kirjutatud, kuidas mehe pluusi hakkisin (mille kadumisest tal siiani aimu pole :) ), siis nüüd on asi nii kaugel, et punupatsi rodu olen hakanud kokku õmblema, sest pole ju teada palju vaja veel  paela punuda. See minu esimene selline vaip, niiet õpin töökäigus ja olen järgmise tegemise ajal juba veidi targem, nimelt keskosa sai vast liiga palju ühetooniline.
Ma nii ei teinud, kui õpetuses, seal siis seisis, et punumise otsad eraldi õmmelda töö külge, mina õmblesin juba punudes otsad omavahel kokku, nii sain pika keti ja pole vaja hiljem eraldi kinni õmmelda. Kuid kuna mul masinat pole ja kogu töö on sõna otseses mõttes täis käsitöö, siis võtab selline nokitsemine ikka päris palju aega + näpuotsad lähevad hellaks. Aga üldiselt võin enda  ja tööga rahule jääda :)
Nii paljukest siis seda juba valmis õmmeldud

Ja töö teiselt poolt


Uh, tuleb ikka veel omajagu patsi teha :)

 1. juuni.

Täna sai siis minu esimene ja suur kaltsuvaip valmis. Kuna tegemisi siin peale käsitöö jagub, siis selle tegemine ikka venis ja venis. Iga päev ikka üritasin natuke õmmelda ja lõppude lõpuks selline ta siis mul tuli.

  ja tagant/alt  vaates

 
Kuna tegemine ei ole kesteab kui keeruline, siis võib  neid veel teha  ja juba vaatangi sellise kriitilise pilguga  kodus oma pere riideid, et mis lähevad uue vaiba tegemisel kääride alla. Aga enne mul siin üks teine poolik tegemine tahab lõpetamist saada.

You May Also Like

2 comments

  1. Tubli töö juba tehtud, äkki aitab sõrmedele sõrmkübara kasutamine ja aeg-ajalt ka lihtsad võimlemisharjutused. Edu!

    VastaKustuta
  2. Tänud :) Mul selline instrument(sõrmkübar) tegelikult olemas, kuid pole temaga kahjuks sõbraks saanud, selline tunne nagu sõrm oleks haige :D

    VastaKustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate