©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Harjutused kahekordse lõua vastu.

by - neljapäev, aprill 03, 2014


KAKS SUPER harjutust kahekordse lõua vastu.
 Harjutus 1. Tõstke oma pead nii, et lõug oleks suunatud üles. Tõmba lihaseid pingule ja peaksid tundma pinget alalõua lihastes. Lase lõdvaks ja pinguta uuest, nii korda 10 korda. Aeglaselt  algasendisse. Nüüd pea otseks,  seejärel keerake kaela algul paremale( liikuma paeb ainult kael, mitte õlad)ja pingutage kaela lihaseid, niiet sa tunned lihastes pinget ja siis vasakule ja korrake harjutust. Pingutage lihaseid kummalgi pool 10 korda. Tagasi peaga oma algse seisukoha kordus. Pärast treeningut, pea algasendisse  tagasi ja lase lihastel puhata.

Harjutus 2. Tõstke oma pea ja pingutage alalõuga, nii et ülemised hambad on näha. Seda harjutust tehke 10 korda.
Aeglaselt langetaga ja siis tõstke pea. Lihaste pinget peaks tunda olema lõua alt.

  Need harjutused aitavad tugevdada  kaelalihaseid, mistõttu tugevdete lihaseid ja kahekordne lõug.  Neid harjutusi peaks tegema süstemaatiliselt, ainult siis on sellest kasu.

You May Also Like

0 kommentaari

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate