No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Hea liigeste palsam( vanaemade retsept)

by - teisipäev, aprill 08, 2014



Jagan teiega ühte vana head retsepti. Minu vanaema kel pole olnud aimugi, mis valu on liigesevalu, lülisamba valu, või valutavat jalad. Ning selle põhjuseks on tema imepärane rohupalsam. Ükskord mul juhtus kael külma saama, nii et ma ei saanud seda korralikult pöörata. Siis meenuski mulle see imevahend.Tõesti, tõesti, see on üks parimad abivahendeid, mida ma olen kogenud. Te ei usu, aga kaks päeva hiljem tundsin kergendust, nii nagu oleks kott kividega õlgadelt võetud. Ja pärast nelja päeva möödumist, ei mäletanud ma et mul oleks kunagi kael haige olnudki.

Siin siis see määrde retsept. See ravib haiguseid:
radikuliiti, artriit, artroos, osteokondroos - ühesõnaga kõike, mis on seotud liigeste ja luudega.
 
300 ml alkoholi,

1 pudel kampripiiritust (10 ml),
1 pudel joodi (10 ml), 
10 tabletti analgini.

  Tabletid uhmerdatakse, kõik ained segatakse omavahel kokku ja pannakse pimedasse kohta  21 päevaks seisma, peale seda võib hakata kasutama.
Määri valutav koht ööseks sisse ja seo villane riie või villane sall ümber ja heida magama. Saate ka päeval hõõruda, kui just te ei lähe õue. 10 päeva määrida siis 5 päeva vahet ja siis veel 10 päeva määrida kui liigesed ikka valutavad.

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate