No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Levinud müüdid päikesekahjustuste ja päikesekaitsetoodete kohta

by - pühapäev, mai 26, 2024


Et aidata teil paremini mõista ohutuid päikesekaitsetooteid, selgitame välja mõned levinumad müüdid päikesekaitsetoodete kohta, mida inimesed tänapäeval usuvad.


1. müüt – kui on külm või pilvine, ei pea ma päikesekaitset kandma. Kui päike on taevas, peate kandma päikesekaitset ja päike on alati taevas!

Müüt 2 – Minu päikesekaitsekreem on SPF 50, nii et ma ei pea seda nii palju kandma. Pole tähtis, milline SPF on teie päikesekaitsekreemiga seotud, see kestab vaid umbes kaks tundi, seega peate siiski uuesti kandma.

Müüt 3 – ma ei pea pärast ujumist päikesekaitsekreemi uuesti peale kandma, sest see on veekindel. Tegelikult pole sellist asja nagu veekindel päikesekaitsekreem olemas. Veekindel, jah, aga veekindel, ei!

Müüt 4 – ma ei vaja päikesekaitsekreemi, kuna mul on tume nahk. Päikesekahjustusi võib olla tumedal nahal raskem näha. Kuid tumeda nahaga inimesed on päikesepõletuse suhtes sama vastuvõtlikud, seega peate siiski kindlasti kandma päikesekaitsekreemi.

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate