No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Lapsesuu - Mitu pruuti sul olla võib?

by - kolmapäev, veebruar 19, 2014


Vabalt võib mitu pruuti olla. Nad võivad järjekorras seista. -  Martin, 6 a.
Mul on ainult üks pruut, aga ma katsun veel mõned leida. - Kristian, 7a.
Ainult kaks peigmeest saab olla. Sest rohkem ei saa enam salajas hoida. - Ida, 9a.
Kui sul on mitu pruuti ja lähed kõigi nendega linna peale, siis jääd õudselt täis. - Rune, 9a.
Kui sul on kohe palju peigmehi, siis saab neile selliseid katseid korraldada. Et siis näeks, kes oskab kõige paremini poes käia ja kes ostab kõik asjad, mis ma tahan. - Nikoline, 7a.
Ei ole hea, kui ühel on mitu pruuti. Sest siis ju jälle mõnele ei jätku. -Brian, 8 a.
Iga kord, kui abiellud, pannakse üks sõrmus sõrme. Nii et abielluda saab ainult kümne mehega. - Kristine, 7a.
Ma ei kujutaks ette, et mul on mitu naist. Nii on ainult neis riikides, kus on nii palav, et peab higistama. - Peder, 8 a.
Kui on mitu naist, siis ei tohi nendega tülitseda. Sest muidu naised võidavad. - Paul, 9a.
Kaht pruuti ei saa olla, sest siis tuleks kaks sõrmust osta. Ja see võib jube kalliks minna ... - Nanna, 9a.
... nii et ühega hoiab kõvasti raha kokku. - Kim, 6a.
Kui oled mitmesse korraga armunud, siis hakkavad nad tülitsema, kes lapsed endale saab. - Jonas, 7a.
Kui väike oled, siis võib küll mitu pruuti korraga olla ... - Rune, 9 a.
... või kui oled välismaa kuningas. - Jon, 9 a.
Ainult üks pruut saab olla, sest pole ju kahte suud, millega suudelda. - Nicklas, 6 a.
Mitmesse võib armunud olla küll, aga see ei ole eriti ilus. Sest kui üks parajasti külas on, võivad nad kokku juhtuda. - Eva Cecilie, 7a.
Vabalt võib olla mitu peigmeest korraga. Minu emal küll on. - Jon, 7a.
Võib küll kahe mehega abielus olla. Kui ükspäev on üks ja teinepäev on teine. Ja nendele ei pea sellest üldse rääkima. - Camilla, 7a.
Ma arvan, et mul on olnud neli peigmeest. No igatahes rohkem kui kaks. - Josephine, 8 a.
Mitut peigmeest ei saa olla, sest siis rikud südame ära, nii et armastus kaob ... - Mia, 8a.
... kümmet käsku rikud ka. - Thomas, 8 a.
Kui on kaks kallimat ja kolid ära, siis võib ainult ühele uue aadressi anda, teisele mitte. - Martin, 8a.
Kui on mitu peigmeest, siis võib need enda sisse ära peita. - Riina, 7a.
Parem on ikka üks kui kaks. Sest kui kahe pruudiga tivolisse minna, siis maksab see palju rohkem. - Benjamin, 9 a.
Rumal oleks veel ühega abielluda. Siis tuleb liiga palju lapsi.
Siis võib-olla kulub kaks tundi mähkmete vahetamisele. - Nicolai, 8a.
Vabalt võib mitu peigmeest olla. Hoiad lihtsalt suu kinni, kui keegi küsib. - Katrine, 7 a.
Mitut kallimat ei saa olla. Sest kui kõigi nendega abiellud, hakkavad nad omavahel võitlema. - Rasmus, 7a.
Kui sul on mitu pruuti, siis peab valvama, et üks ei tuleks kogemata sel ajal, kui teine külas on. - Daniel, 8 a.
Kui on mitu pruuti, siis otsustab kirikuõpetaja, kellega sa pead abielluma. - Jakob, 9 a.
Ma pole varjanud, et olen mitmesse tüdrukusse armunud. Ma pole seda lihtsalt kellegile öelnud. - Michael, 8a.
Mitmega korraga ei saa abielluda. Sest sõrmus on sõrmes ja selle sees on kirjas, kellega sa abielus oled. - Signe, 8a.

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate