No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Naljadega tuju paremaks.

by - teisipäev, veebruar 25, 2014



Ema pahandab tütrega:
- Sa oled päris põrsas, oled enda nii ära määrinud! Kas sa tead, kes on põrsas?
- Ja, ema, põrsas - see on sea laps!

* * *
Poiss küsib isalt kolm franki.
- Milleks sulle raha? - küsib isa.
- Ma tahan kinno minna, - vastas poiss.
- Ei lähe sa kuhugi, - lausub isa vihaselt. - Eile sa nägid autoavariid, üleeile me käisime naabertänavas tulekahju vaatamas. Ega elu ei koosne ainult lõbustustest!

* * *
Juku küsib emalt:
- Ema, kas see on tõsi, et Jumal toidab meid?
- Üldiselt, jah!
- Ja lapsi toob kurg?
- Loomulikult.
- Ning kingitusi jagab Jõuluvana?
- Jah!
- Ütle mulle, palun, milleks me siis üldse isa peame?

* * *
Tädi Leeni kiidab väikest Einarit:
- No näed nüüd, täna sa olid juba päris tubli poiss! Kui sa ka edaspidi nõnda püüad, kasvad sa samasuguseks, nagu su isa on.
- Seda kardab minu ema ka! - vastab väikemees.

* * *
Väikemees on kaubamajas oma ema ära kaotanud. Ta pöördub turvamehe poole ja küsib:
- Onu, ega te pole näinud üht ema ilma sellise lapseta, nagu mina?

* * *
Kaheksa-aastane poiss teeb oma seitsmeaastasele mängukaaslasele abieluettepaneku. Tütarlaps aga arvab:
- Ma kardan, et meil ei tule sellest midagi välja, kuna meie perekonnas on nii, et omavahel on abielus ainult lähedased sugulased: ema isaga, vanaisa vanaemaga ja tädi onuga...

* * *
- Poisid, kutsuge arst. Ma olen haige ja ei suuda sõrmegi liigutada, - ütleb isa poegadele.
Vanem poeg sosistab nooremale:
- Nüüd on talle paras aeg üles tunnistada, et me lõhkusime naabri akna ära.

* * *
Väike Sander on vanaemale maale külla tulnud. Ühel hommikul ütleb vanaema:
- Ei tea, mis meie kukega on juhtunud? Ta pole juba kolm päeva laulnud.
- Sa oled võibolla unustanud ta üles keerata, - arvab Sander.

* * *
- Ema, Peeter kirjutas koridori seinale rumala sõna, - teatab väike Marika.
- Aga sina? Mida tegid sina? - küsib ema.
- Mina ei kirjutanud, kuna mul ei olnud kriiti.

* * *
- Isa, - hüüdis Juku koolist tulles. - Pidime kirjutama täna koolis kirjandi teemal "Millega minu isa tegeleb" ja nüüd tulid siia õpetaja ning politseionu...

* * *
- Kui palju sa kaalud?
- Koos prillidega üheksakümmend kaks kilo.
- Mismoodo koos prillidega?
- Ilma nendeta ma lihtsalt ei näe, palju kaalun.

* * *
- Vanaisa, kas see on tõsi, et halva eest tuleb alati tasuda heaga?
- Väga õige!
- Siis osta mulle kinopilet. Ma lõhkusin su prillid ära.

* * *
Isa hakkab sauna minema ja võtab kaasa kaseviha. Seda näeb väike Tiit ja küsib:
- Isa, kuhu sa lähed?
- Sauna.
- Ja kas sa hakkad saunas põrandat pühkima?

* * *
- Minu isa leidis eile kella.
- Ja kas ta võttis selle endale?
- Mis sa nüüd! Minu isa selle peale ei lähe.
- See on kiiduväärt! ja mis ta siis kellaga tegi?
- Ta müüs selle ära.

* * *
- Ema, mis kuupäev täna on?
- Ma ka ei tea, vaata ajalehest.
- See ei aita. Leht on ju eilne.

* * *
- Isa, miks sa käid ringi sassis peaga?
- Mul pole kammi.
- Aga sa palu, et ema ostaks sulle kammi.
- Ei taha. Siis ta sunnib mind pead kammima.

* * *
Toomas pihib oma sõbrale:
- Tead, Peeter, mul on suur hirm ja ma ei tea üldse, mis minust saab. Kui isa ostis uue auto, siis ta müüs vana maha.
- Noh, ja mis siis sellest?
- Aga ma kuulsin, et isa ja ema tahavad veel ühte poega...

* * *
- Ema, - küsib väike Valdur, - kas see on tõsi, et ma sündisin öösel?
- Ja, mu poiss.
- Ma loodan, et ma ei äratanud sind siis üles?

* * *
- Miks sa ei söö? - küsib ema pojalt. - Ise ütlesin, et oled näljane nagu hunt.
- Aga ema, kas sa oled kunagi näinud, et hunt sööb porgandeid?

* * *
Vello istub laua taga ja kirjutab emale kirja:
"Tere, ema! Kirjutan sulle kirja ja teen seda aeglaselt-aeglaselt, kuna ma tean, et sa ei ole harjunud kiiresti lugema..."

* * *
Väike poiss seisab ja vaatab, kuidas isa ronib redelile, et hakata akent värvima. Ema seletab talle:
- Kui suureks kasvad, hakkad isa aitama.
- Kas ta siis selleks ajaks valmis ei jõuagi?

* * *
- Kuidas su ema kutsutakse?
- Ma ei tea.
- Aga kuidas isa teda kutsub?
- Tule siia!

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate