No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Tõeline armastus ei sure

by - esmaspäev, veebruar 17, 2014


68-aastane Sue Johnson kirjeldab kõige uskumatumat päeva oma elus – päeva, mis kordub nüüd igal aastal.

"Ma olin oma kalli Johniga abielus 46 aastat ja igal valentinipäeval saatis ta mulle kõige ilusama lillekimbu ja kaardi, millel oli kirjas "Mu armastus sinu vastu kasvab". Neli last, 46 lillekimpu ja elu täis armastust hiljem ta suri – kaks aastat tagasi," kirjutas Sue.

"Oma esimesel üksikul valentinipäeval sain šoki, kui koju saabus lillekimp ja seda Johnilt. Vihasena helistasid kimbu saatnud firmale, kuid sealne töötaja kinnitas, et tegemist pole veaga. Ta ütles, et John oli kimpude eest maksnud mitu aastat ette, et kindlustada lillede saabumine isegi pärast oma surma. Panin toru hargile ja alles siis lugesin kaarti.
"Minu armastus sinu vastu on igavene"
nii oli seal kirjas, lõpetas Sue.


You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate